Nie otrzymałem prze...
 
Notifications
Clear all

Nie otrzymałem przesyłki  

  RSS
s3837
(@s3837)
New Member

28 marca kupiłem plastikowe rękawiczki jednorazowe.(Zamówienie ID: 3003520094201755) Czekałem na dostawę 3 miesiące aż w końcu gdy nic nie dostałem otworzyłem spór. Wszystko to na oficjalnej stronie dotyczącej tej przesyłki. Ali zażądał abym podał numer przesyłki (przecież oni go mają bo sami sobie go nadają), gdy nie podałem bo był na tej stronie to napisano że "Klient podaje fałszywy numer śledzenia", w następnym okienku że "AliExpress zaproponował nowe rozwiązanie" gdzie oczywiście nic nie podał, a w następnym okienku wyrok, że nie zwrócą pieniędzy. Jak chciałem złożyć odwołanie to zażądano ode mnie dowodu, że nie dostałem przesyłki. To jest chore. Jaki mam przedstawić dowód, że nie dostałem przesyłki. Przesłać zdjęcie jak przysięgam na Biblię lub Buddę?  

Cytat
Opublikowany : 08/07/2020 6:50 pm
Alan Tomczak
 Alan Tomczak
(@Alan Tomczak)
Gość

Witaj!

Nam będzie ciężko ocenić, co miał na myśli operator AliExpress. Podałeś numer zamówienia czy śledzenia paczki? Moglo to mieć kluczowe znaczenie przy zwrocie.

W obecnej sytuacji najprostszym wyjściem będzie napisanie bezpośrednio do supportu Aliexpress, ale nie przez formularz zgłoszeniowy.

Pozdrawiam

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 13/07/2020 9:44 pm

Zostaw odpowiedź

Author Name

Author Email

Tytuł *

Maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku 10MB

 
Preview 0 Revisions Saved
Share: