Rusza wielka wyprzedaż urodzinowa Aliexpress! Sprawdź Kupony i promocje, które przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie!

https://alisale.pl/kupony-kody-rabatowe-i-promocje-11-urodziny-aliexpress/ 


Ten poradnik jest szybkim kursem jak założyć spór na AliExpress na komputerze/laptopie. Jeżeli chcesz dowiedzieć się co najlepiej zrobić, żeby wygrać spór zapraszam Cię do naszego poradnika.: Kiedy otworzyć spór na AliExpress? – Czyli jak rozwiązać problemy z zakupem.

Jak otworzyć spór na AliExpress? – W aplikacji mobilnej ~~ Ten poradnik jest szybkim wyjaśnieniem jak otworzyć spór na AliExpress, kiedy mamy aplikacje Aliexpress.

W jakiej sytuacji mogę założyć spór?

Spór powinniśmy otworzyć kiedy z zamówieniem jest cos nie tak, na przykład, gdy nie otrzymamy towaru, otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Więcej na ten temat tutaj.

Jak założyć spór?

Otwarcie sporu jest dość szybkim i prostym procesem, wszystko wyjaśnimy krok po kroku w tym poradniku.

1. Przejdź do zakładki „Moje zamówienia” i naciśnij „Zobacz Szczegoły”

2. Następnie kliknij „Otwórz spór”

spor2

Czasami opcja otwórz spór jest na dole strony.

3. Wybierz jedną z dwóch opcji Refund Only lub Return Goods

Którą opcję mam wybrać?

Refund Only (Tylko refundacja) – pierwsza opcja polega na zwrocie części kosztów, lecz zamówiony produkt zostaje u nas. (Polecam)

Return Goods (Zrefunduj i zwróć rzeczy)– natomiast w drugim przypadku odsyłamy produkt i dostajemy pełen zwrot kosztów (należy jednak samemu opłacić wysyłkę), dlatego odradzam tą opcje. Koszt wysyłki, może być większy niż koszt samego przedmiotu. Ta opcja jest przydatna w przypadku bezpłatnego zwrotu.

spor3

Kody rabatowe z okazji 11 Urodzin AliExpress!!!


4. Wypełnianie panelu dyskusyjnego

Pojawia sie nam panem dyskusyjny z danymi do uzupełnienia:
1 – Czy otrzymałeś zamówienie? Wybierz opcje, zgodną z prawdą. AliExpress ma narzędzia do weryfikacji.
2 – Wybierz Powód sporu. Przy opcji otrzymania przesyłki:
  • Produkt niezgodny z opisem – na przykład rozmiar jest inny, niż ten podany w opisie. Produkt jest wykonany z innego materiału, inny kolor niż w opisie itp. Po wyborze tej opcji musisz sprecyzować w czym tkwi problem.
  • Problem z jakością – przedmiot jest bardzo słabej jakość i ma problemy w pełni z działaniem. Po wyborze tej opcji musisz sprecyzować w czym tkwi problem.
  • Produkt uszkodzony – Produkt jest uszkodzony, bardzo podobny powód jak wyzej. Polecam wejść w obie opcje i dopasowac po ”sprecyzowanych odpowiedziach”, każdy produkt ma inne.
  • Zbyt mała ilość – Produkt przyszedł niekompletny lub paczka była pusta
  • Produkt skonfiskowany – Produkt był nie oryginalny i urząd celny go skonfiskował.
Powody sporu. Przy opcji nieotrzymania przesyłki:
  • Logistyka śledzenia problemu – Adres śledzenia nie skazuje nic, lub paczka leży na magazynie, a koczy sie okres ochronny.
  • Problem celny – Celnicy nie chcą puścić paczki b zawiera np. podróbkę.
  • Pakiet wysłany do niewłaściwy adres– wybieramy tą opcje jak numer śledzenia wskazuje dostarczenie przesyłki, ale my takiej nie dostaliśmy. Więcej tutaj.
3 – Kwota refundacji

W tym przypadku jeżeli przedmiot nie doszedł, jest uszkodzony dość mocno, odbiega bardzo od opisu polecam wpisać maksymalną kwotę. Jeżeli brakuje czegoś w zestawie, polecam wpisać połowę wydajnej kwoty.

4 – Sprecyzuj dlaczego prosisz o zwrot pieniędzy

W tym polu opisujemy dokładnie (maks 512 znaków), dlaczego chcemy otrzymać zwrot pieniędzy. Przykładowo możemy opisać zniszczenia, lub słabą jakość przedmiotu. Warto pamiętać o użyciu opis języka angielskiego, można użyć Google Translate.

5 – Wstawianie zdjęć lub filmu.

W tym kroku powinniśmy wstawić zdjecia/film potwierdzający to co opisaliśmy wcześniej. Może to być maksymalnie pięć i jeden filmik. Jak pisałem w wcześniejszym poradniku.: Im więcej dowodów, tym łatwiej będzie wygrać spór, a zdjęcie wyraża więcej niż tysiąc słów

Po uzupełnieniu wszystkiego, zatwierdzamy wniosek.

5. Oczekiwanie na rozwiązanie sporu

Po zatwierdzeniu pozostało nam jedynie czekać na decyzję sprzedającego dot. rozpatrzenia naszego wniosku. Sprzedający ma 5 dni na odpowiedź na nasz spór, jeśli tego nie zrobi to automatycznie nasz wniosek zostanie zaakceptowany.

Sprzedający może spór zaakceptować, odrzucić lub zaproponować swoje rozwiązanie. W przypadku gdy np. zaoferuje nam 20$ zwrotu i propozycja jest do zaakceptowania to klikamy Modify i ustawiamy zwrot na 20$, wtedy sprzedawca zaakceptuje Twój spór.
W przypadku gdy sprzedający nie zgodzi się na zwrot to otrzymamy jeszcze jedną opcje: Escalate Dispute- wtedy raz jeszcze opisujemy spór i czekamy.


Uwaga: Koniecznie sprawdź kupony, promocje oraz TOP150 produktów w zimowej wyprzedaży: Zimowa wyprzedaż na AliExpress startuje 11.01.2021 – Kupony i Promocje


Zalecenia dotyczące sporów na AliExpress

Po wielu latach zakupów na AliExpress mam kilka wskazówek, które pomogą Ci, gdy masz skomplikowaną sprawę i musisz otworzyć spór. Po pierwsze, nie dojdziesz do porozumienia w sprawie zwrotu pieniędzy bez sporu, ponieważ jedynym sposobem, w jaki sprzedawca może bezpiecznie zwrócić pieniądze, jest spór.

Bardzo ważne jest, aby zwracać uwagę na czas ochrony każdego produktu, ponieważ jeśli przesyłka oznaczona jest jako „dostarczona”, to za 15 dni zamówienie zostanie zamknięte i możliwe, że gdy będziesz chciał otworzyć spór, to nie będziesz mógł tego zrobić. 

Na koniec zalecam, abyś był jak najbardziej zrozumiały w sporach i postarał się, aby zdjęcia dobrze pokazywały, w czym polega problem. Pamiętaj im więcej informacji podasz, tym łatwiej będzie sprzedającemu lub AliExpress zaakceptować Twoją reklamację.

Więcej porad i wskazówek dotyczących zakupów na AliExpress

Ten artykuł jest częścią naszej sekcji poradników, w której znajdziesz wiele innych porad i wskazówek, jak bezpiecznie kupować w AliExpress i oszczędzać pieniądze. Jeśli dopiero zaczynasz kupować w AliExpress. I pamiętaj, że na naszym blogu znajdziesz też najlepsze recenzje tanich produktów, które warto kupić w AliExpress.

Ponieważ czasami zdarzają się bardzo dziwne okoliczności i przypadki, udostępniamy nasze forum, żebyś mógł opowiedzieć/zapytać (bez zakładania konta) nam o Swoich doświadczeniach z sporami na AliExpress.

Podobał się artykuł? Chcielibyśmy poznać Twoją opinię, więc pamiętaj, aby zostawić komentarz poniżej ze swoim doświadczeniem.

11 Urodziny AliExpress

Start 29/03/2021 o godzinie 9:00
Kupony i promocje:
https://alisale.pl/kupony-kody-rabatowe-i-promocje-11-urodziny-aliexpress/

8 KOMENTARZE

  1. Mam ważne pytanie. Kiedy pojawia się opcja „otwórz spór”? Do końca „czasu na dostawę” nie miałam takiej opcji, teraz (po 90 dniach oczekiwania) Ali automatycznie zakończył zamówienie z „otrzymał potwierdzenie”, podczas gdy wcale przedmiotów nie otrzymałam. Opcji „otwórz spór” jak nie było, tak nie ma i się nie wyświetla. Co robić? Napisałam do sprzedawcy i otrzymałam jedynie automatyczną wiadomość zwrotną o tym, że moje zamówienie zostało wysłane i czas dostawy to 70-90 dni. Wiem o 14-dniowych okresie ochronnym, ale co mam zrobić z tą ochroną i po co ona jest, jeśli i tak nie mam opcji otworzenia sporu?

    • Mam ten sam problem! Już się zastanawiałam czy coś z moim kontem jest nie tak… 2 paczki miały przyjść już miesiąc temu i nadal nie ma po nich śladu, jak i po opcji „otwórz spór”. Od sprzedawcy również otrzymałam jedynie krótką odpowiedź z informacją, że moja paczka jest już w Polsce i mam się nie martwić 😐

  2. Czy jest szansa zmienić rodzaj sporu z odesłania na tylko zwrot ? Niestety mimo informacji że magazyn we Francji dostałam dane do odesłania do chin

  3. czy jezeli w jednym zamowieniu o tymsamym numerze było kilka przedmiotów od tego samego sprzedawcy a przesyłka nie dotarła , to otwierać spory dla każdego przedmiotu osobno czy wystarczy dla jednego

  4. Jeżeli mam dwie opcje od sprzedającego podczas założenia sporu i żadnej nie zaakceptuje (wybiorę odrzuć) to jaka jest dalsza droga sporu?

  5. Tu nic nie można żadnego sporu nie mogę otworzyć . Telefon nie dotarł to juz ponad 60 dni . Pieniędzy tym bardziej . Wiadomości od sprzedającego też nic . Kuuu. 707 zlotych czyżby poszło sie jeb….

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj