Podczas składania zamówienia na AliExpress bardzo ważne jest sprawdzenie wszystkich danych przed zakupem. Na przykład bardzo ważne jest sprawdzenie adresu wysyłki. 
 
Ale mino wszytko może zdarzyć się ze będziemy musieli anulować lub zmodyfikować zamówienie z jakiegokolwiek powodu. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, jak to zrobić, oraz odpowiemy na najczęściej zadawane pytania.  

Jeżeli chcesz założyć spór na aliexpress sprawdź ten poradnik https://alisale.pl/jak-zalozyc-spor-na-aliexpress/

Jak anulować zamówienie AliExpress 

Anulowanie zamówienia na AliExpress jest bardzo proste, jeśli wiemy, jak działa strona. Zamówienie może zostać automatycznie anulowane w ciągu pierwszych 6 godzin od złożenia zamówienia. Aby tego dokonać musimy przejść do szczegółów zamówienia i kliknąć „anuluj zamówienie” i podać przyczynę anulowania ( np. inny powód). Jeśli będziemy w ciągu pierwszych 6 godzin (czas weryfikacji płatności), zamówienie zostanie automatycznie anulowane. 

zdj poradnik.png (30.36 KiB) Przejrzano 29 razy 

Anuluj zamówienie po weryfikacji płatności 

Jeśli chcemy anulować zamówienie po 6 godzinach, to nadal możemy to zrobić, ale w tym przypadku sprzedawca będzie musiał zaakceptować anulowanie. Dlatego możliwe jest, że już wysłał zamówienie i nie zaakceptuje anulowania (czyli po ptokach).  
 
Aby anulować operację, będziemy musieli przejść do zamówienia, poprosić o anulowanie i wskazać powody. Nasza rekomendacja w tym przypadku polega na wysłaniu wiadomości do sprzedawcy, wyjaśniającej przyczyny anulowania zamówienia i proszenia go o akceptację. Ale, jak już powiedzieliśmy, jeśli już wysłał zamówienie, może nie zaakceptować naszej prośby.  


 



 

Odpowiadamy na najczęstsze pytania dotyczące rezygnacji 

Anulowałem zamówienie, ale AliExpress nadał nie wypłaciło pieniędzy:  
-Nawet jeśli anulujemy zamówienie natychmiast po złożeniu zamówienia, AliExpress nie zwróci pieniędzy od razu. Dokonując anulowania, AliExpress rozpocznie proces zwrotu pieniędzy, co może potrwać kilka dni. Dlatego ​​nie musisz się o to martwić. 
 
Jeśli chcesz sprawdzić, ile pozostało do odzyskania pieniędzy, musisz przejść do szczegółów zamówienia, przejść do zakładki „finanse”, a zobaczysz status zwrotu. 
 
Anulowałem płatne zamówienie z kuponem, czy mogę je odzyskać? 
-To, zależy to od rodzaju kuponu. Na przykład, jeśli był to kupon AliExpress i został zastosowany w kilku produktach, możemy go odzyskać, jeśli wszystkie produkty, które zostały opłacone kuponem, zostały anulowane. Chociaż jeśli kupon miał datę wygaśnięcia, a ta data już minęła, to go nie odzyskamy. Oraz nie odzyskamy kuponów od sprzedawcy. 
 
Sprzedawca nie zaakceptował mojego anulowania … czy mogę coś zrobić? 
-Niestety, nie możesz nic z tym zrobić. 
 
Skąd mam wiedzieć, czy sprzedawca zaakceptował anulowanie? 
-Gdy zażądamy anulowania zamówienia i jeśli minęło już 6 godzin, zamówienie zostanie wstrzymane. W aplikacji mobilnej zamówienie pojawi się w sekcji „oczekujące na anulowanie”. Jeśli sprzedawca zaakceptuje prośbę anulowania, zamówienie przejdzie do sekcji „Zamówienie zrealizowane”, a jeśli prośba została odrzucone, pojawi się w „Oczekuje na dostawę” lub „Oczekuje na odbiór” (jeśli zostało już wysłane). 

Jak zmienić zamówienie na AliExpress 

Jeżeli przy składaniu zamówienia błędnie wybrałeś rozmiar, kolor lub po prostu podałeś zły adres i chcesz go zmienić. Masz dwie opcje: wysłanie wiadomości do sprzedawcy i wskazanie zmian lub anulowanie i zakupienie ponownie. Najczęściej wystarczy wysłać wiadomość. 

Więcej porad i wskazówek na naszej stronie

Ten artykuł jest częścią naszej sekcji poradników, w której znajdziesz wiele innych porad i wskazówek, jak bezpiecznie kupować w AliExpress i oszczędzać pieniądze. Jeśli dopiero zaczynasz kupować w AliExpress. I pamiętaj, że na naszym blogu znajdziesz też najlepsze recenzje tanich produktów, które warto kupić w AliExpress.

Podobał się artykuł? Chcielibyśmy poznać Twoją opinię, więc pamiętaj, aby zostawić komentarz poniżej ze swoim doświadczeniem.

11 Urodziny AliExpress

Start 29/03/2021 o godzinie 9:00
Kupony i promocje:
https://alisale.pl/kupony-kody-rabatowe-i-promocje-11-urodziny-aliexpress/
Poprzedni artykułPunkty na GearBest – Jak zdobyć i wykorzystać punkty z GearBest
Następny artykułMetody płatności na AliExpress: jak mogę zapłacić? Co jest lepsze?

18 KOMENTARZE

  1. Ponad miesiąc temu anulowałam dwa zamówienia. Oba zostały zaakceptowane. A zwrot pieniędzy dostałam tylko za jedno zamówienie. Minęło już chyba z 30 dni roboczych, a pieniędzy nie widać. Konto przejrzane kilka razy i nie ma możliwości żebym nie zauważyła zwrotu. Co w takiej sytuacji? Z serwisem jakoś ciężko się skontaktować…
    Pozdrawiam

  2. Kupiłam przedmiot, ale anulowałam zamówienie od razu, bo się pomyliłam. Jak anulowałam od razu, to oddadzą kasę bez problemu? Ile będę czekać? Pozdrawiam

  3. Ja mam trochę inny problem. Anulowałam 3 zamówienia z 4 u jednego ze sprzedawców, te 3 zostały przez niego zaakceptowane do anulowania więc początkowo wszystko w porządku czekam na zwrot pieniędzy, kilka dni później dostałam od tego samego sprzedawcy wiadomość, że mimo iż zostały te 3 zamówienia anulowane to oni i tak je wysłali i chcę, żebym po ich otrzymaniu zwróciła im za nie pieniądze…. Co w takiej sytuacji zrobić?

    • Cześć! Masz do wyboru 2 opcje.
      1. Dostałaś przedmioty za darmo i się cieszysz.
      2. Dopiero jak dostaniesz przedmioty do domu, kupujesz jeszcze raz te same przedmioty i piszesz, żeby nie wysyłał.
      Zawinił sprzedawca i według prawa/aliexpress jesteś bez winny. Jezeli anulowanie przedmiotu zostało zaakceptowane, dostaniesz niebawem pieniądze na konto. Mogę wiedzieć co zamówiłaś?

  4. Dzień dobry, mam pytanie, bo pomylił Mi się adres na Alix, i nie wiem, czy mam pisać do sprzedawcy po polsku czy po angielsku? 🙁
    (jak coś to adres miał być do koleżanki a przez pomyłkę adres jest do Mnie a wygodniej Mi Jej wysłać od razu do Niej)

    • Cześć, najlepszą formą komunikacji na aliexpress jest angielski. Jak nie umiesz to możesz po polsku, lecz translator u chińczyków działa słabo. Już lepiej użyć translatora google. Nazwa ulicy itp, oczywiście po polsku.

  5. Sprzedawca anulował zamówienie – nie mogę otworzyć sporu, bo wyskakuje komunikat, że ma zweryfikować przesyłkę. Zamówienie było wysłane, ale od początku śledzenie nie było możliwe…. Jak mam odzyskać pieniądze?

  6. Hej.
    U mnie „trwa operacja zwrotu” widnieje przy 3 zwrotach. Przy jednym jest to już 20 dni :/ inne niewiele mniej. Jeden jest na kwotę 200$ więc martwię się strasznie… Kontaktu z nimi nie ma, jest tylko bot. Zawsze zwroty dochodziły max do 3 dni. Mam cierpliwie czekać i zwroty na pewno dojdą? Czy mogę coś zrobić żeby to przyspieszyć albo dowiedzieć się czy wszystko ok?

  7. Hej, chciałam zmienić jedno zamówienie i napisałam o tym sprzedawcy z pytaniem czy zmienią, czy powinnam anulować i zamówić ponownie. Odpisali, że sprawdzą. Później milczeli, więc jednak anulowałam i złożyłam nowe – poprawne. Dostałam pytanie, które zamówienie chcę anulować – odpisałam i wszystko wyjaśniłam po czym bardzo szybko wysłali oba. Po wysyłce dostałam info, że się postarają je zatrzymać, ale jak wysłane, to wysłane. Mogę coś jeszcze w tej sytuacji zrobić?

  8. WITAM MAM TAKI PROBLEM ZROBILAM ZAMOWIENIE CHCIALAM SPRAWDZIC CZY POSZLO A W MOIM ZAMOWIENIU NIC NIE PUSTY KOSZYK.kIEDYS JAK ROBILAM ZAMOWIENIE ODRAZU JAK ZAPLACILAM BYLO MOJE ZAMOWIENIE RZECZY KTORE ZAMOWILAM I PISALO DO WERYFIKACJI.cZY OZNACZA TO ZE TOWR ZOSTAL ANULOWANY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj