Podczas składania zamówienia na AliExpress bardzo ważne jest sprawdzenie wszystkich danych przed zakupem. Na przykład bardzo ważne jest sprawdzenie adresu wysyłki. 
 
Ale mino wszytko może zdarzyć się ze będziemy musieli anulować lub zmodyfikować zamówienie z jakiegokolwiek powodu. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, jak to zrobić, oraz odpowiemy na najczęściej zadawane pytania.  

Jeżeli chcesz założyć spór na aliexpress sprawdź ten poradnik https://alisale.pl/jak-zalozyc-spor-na-aliexpress/

Jak anulować zamówienie AliExpress 

Anulowanie zamówienia na AliExpress jest bardzo proste, jeśli wiemy, jak działa strona. Zamówienie może zostać automatycznie anulowane w ciągu pierwszych 6 godzin od złożenia zamówienia. Aby tego dokonać musimy przejść do szczegółów zamówienia i kliknąć „anuluj zamówienie” i podać przyczynę anulowania ( np. inny powód). Jeśli będziemy w ciągu pierwszych 6 godzin (czas weryfikacji płatności), zamówienie zostanie automatycznie anulowane. 

zdj poradnik.png (30.36 KiB) Przejrzano 29 razy 

Anuluj zamówienie po weryfikacji płatności 

Jeśli chcemy anulować zamówienie po 6 godzinach, to nadal możemy to zrobić, ale w tym przypadku sprzedawca będzie musiał zaakceptować anulowanie. Dlatego możliwe jest, że już wysłał zamówienie i nie zaakceptuje anulowania (czyli po ptokach).  
 
Aby anulować operację, będziemy musieli przejść do zamówienia, poprosić o anulowanie i wskazać powody. Nasza rekomendacja w tym przypadku polega na wysłaniu wiadomości do sprzedawcy, wyjaśniającej przyczyny anulowania zamówienia i proszenia go o akceptację. Ale, jak już powiedzieliśmy, jeśli już wysłał zamówienie, może nie zaakceptować naszej prośby.  
 
 

Odpowiadamy na najczęstsze pytania dotyczące rezygnacji 

Anulowałem zamówienie, ale AliExpress nadał nie wypłaciło pieniędzy:  
-Nawet jeśli anulujemy zamówienie natychmiast po złożeniu zamówienia, AliExpress nie zwróci pieniędzy od razu. Dokonując anulowania, AliExpress rozpocznie proces zwrotu pieniędzy, co może potrwać kilka dni. Dlatego ​​nie musisz się o to martwić. 
 
Jeśli chcesz sprawdzić, ile pozostało do odzyskania pieniędzy, musisz przejść do szczegółów zamówienia, przejść do zakładki „finanse”, a zobaczysz status zwrotu. 
 
Anulowałem płatne zamówienie z kuponem, czy mogę je odzyskać? 
-To, zależy to od rodzaju kuponu. Na przykład, jeśli był to kupon AliExpress i został zastosowany w kilku produktach, możemy go odzyskać, jeśli wszystkie produkty, które zostały opłacone kuponem, zostały anulowane. Chociaż jeśli kupon miał datę wygaśnięcia, a ta data już minęła, to go nie odzyskamy. Oraz nie odzyskamy kuponów od sprzedawcy. 
 
Sprzedawca nie zaakceptował mojego anulowania … czy mogę coś zrobić? 
-Niestety, nie możesz nic z tym zrobić. 
 
Skąd mam wiedzieć, czy sprzedawca zaakceptował anulowanie? 
-Gdy zażądamy anulowania zamówienia i jeśli minęło już 6 godzin, zamówienie zostanie wstrzymane. W aplikacji mobilnej zamówienie pojawi się w sekcji „oczekujące na anulowanie”. Jeśli sprzedawca zaakceptuje prośbę anulowania, zamówienie przejdzie do sekcji „Zamówienie zrealizowane”, a jeśli prośba została odrzucone, pojawi się w „Oczekuje na dostawę” lub „Oczekuje na odbiór” (jeśli zostało już wysłane). 

Jak zmienić zamówienie na AliExpress 

Jeżeli przy składaniu zamówienia błędnie wybrałeś rozmiar, kolor lub po prostu podałeś zły adres i chcesz go zmienić. Masz dwie opcje: wysłanie wiadomości do sprzedawcy i wskazanie zmian lub anulowanie i zakupienie ponownie. Najczęściej wystarczy wysłać wiadomość. 

3 KOMENTARZE

  1. Ponad miesiąc temu anulowałam dwa zamówienia. Oba zostały zaakceptowane. A zwrot pieniędzy dostałam tylko za jedno zamówienie. Minęło już chyba z 30 dni roboczych, a pieniędzy nie widać. Konto przejrzane kilka razy i nie ma możliwości żebym nie zauważyła zwrotu. Co w takiej sytuacji? Z serwisem jakoś ciężko się skontaktować…
    Pozdrawiam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj